Интернешънъл Асет Банк АД използва бисквитки с цел да направи работата в интернет страницата си по-функционална и ефективна. Научете повече за това тук.

Съгласен
Нови електронни услуги и средства за автентикация

Нови електронни услуги и средства за автентикация

Уважаеми клиенти,

 


Следвайки актуалните тенденции за дигитализиране и осигуряване на максимална защита за своите електронни канали и във връзка с прилагане изискванията на Директива (ЕС) 2015/2366 (PSD 2), Интернешънъл Асет Банк АД стартира ново приложение за мобилно банкиране Asset Mobile и променя начина на работа на платформата за интернет банкиране Asset Online, като добавя нови методи за задълбочено установяване на идентичността (SCA – strong customer authentication).

 

От 19.08.2019 г. Банката ще предлага на своите клиенти два нови метода за автентикация, отговарящи на съвременните стандарти за сигурност – софтуерният Asset Token, част от приложението Asset Mobile и хардуерният токен Asset Device. Новите предложения за идентификация, вход и потвърждаване на транзакциите през електронните канали на Банката заменят текущo използваната услуга Secure Call.

 

До 30.11.2019 г. всички клиенти на Банката – потребители на Asset Online към 19.08.2019 г., е необходимо задължително да преминат към един от новите методи за автентикация, за да могат да продължат да се възползват от предимствата на платформата за интернет банкиране. За тази цел не се налага посещение на  финансов център на Банката, а само  инсталиране на приложението Asset Mobile на мобилно устройство с версия на операционната система, съответно не по-ниска от Android 5.1 или iOS 11.

 

Съгласно същата директива, от месец септември ще бъдат въведени и промени при извършване на  платежни операции с карти в интернет. За да продължите безпроблемно да се разплащате по този начин, моля до 14/09/2019 да предоставите актуалните си данни за контакт (мобилен телефонен номер и e-mail адрес) в обслужващия Ви финансов център на Интернешънъл Асет Банк АД.

 

С уважение,
Интернешънъл Асет Банк АД