Интернешънъл Асет Банк АД използва бисквитки с цел да направи работата в интернет страницата си по-функционална и ефективна. Научете повече за това тук.

Съгласен
Интернет банкиране Асет Онлайн

Интернет банкиране Асет Онлайн

Асет Онлайн е модерна, сигурна и функционална система за Интернет банкиране, посредством която Вие можете да управлявате средствата си и да генерирате справки за състоянието на сметките си от всяка точка на света. Използвайки Асет Онлайн пестите както време, така и разходи, като в същото време научавате първи за последните новости и актуалните промоции.

Асет Онлайн е нова платформа за Интернет банкиране, съобразена изцяло с нуждите и изискванията на индивидуалните и корпоративните клиенти, която осигурява:

  • Удобен и лесен достъп – 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, независимо от работното време на клоновата мрежа на банката;
  • Едновременен достъп до лични и фирмени сметки с едно потребителско име и парола и опции за дефиниране на различни права и групи потребители;
  • Висока надеждност и защита, посредством двуфакторна авторизация при вход в системата и потвърждаване на плащанията, реализирано с услугата Secure Call; 
  • Подобрена функционалност и възможност за осъществяване на разнообразни банкови операции, генериране на справки, експорт на данни в различни формати;
  • Бързо извършване на преводи и отразяване на всеки един трансфер в реално време в банковата информационна система;
  • Спестяване на средства с по-ниските такси за определени услуги, в сравнение с тези в клоновата мрежа на банката;
  • Своевременно получаване на най-актуалната информация за продукти, услуги и текущи промоции;
  • Модерна визия, съчетана с интуитивен потребителски интерфейс.

Интернешънъл Асет Банк АД предоставя услугата за сигурно Интернет банкиране Асет Онлайн без месечни или годишни абонаментни такси, като в допълнение осигурява преференциални ценови условия за определени операции, извършени посредством Интернет банкирането.

Тарифа за лихвите, таксите и комисионите за юридически лица.

Интернешънъл Асет Банк АД предлага на своите клиенти два нови метода за автентикация, отговарящи на съвременните стандарти за сигурност – софтуерният Asset Token, част от приложението Asset Mobile и хардуерният токен Asset Device. Новите предложения за идентификация, вход и потвърждаване на трансакциите през електронните канали на Банката заменят текущo използваната услуга Secure Call.

 

Информация за софтуерния токен Asset Token

 

Asset Token е специализирано приложение за мобилни устройства за генериране на уникални кодове за достъп, потвърждаване на трансакциии идентификация при използване на електронните канали на банката.

Приложението е достъпно чрез инсталиране на Asset Mobile на мобилното Ви устройство.

 

Предимства:

  • Не носите допълнително хардуерно устройство за достъп и потвърждаване на трансакции при използване на електронните канали на банката;
  • Потвърждавате плащания по всяко време, инициирани от всеки компютър, лаптоп или таблет, само като използвате личния си смартфон;
  • Не се съобразявате с наличието и качеството на интернет връзката тъй като Asset Token работи и в офлайн режим;
  • Получавате най-високо ниво на защита – за достъп до Asset Token се ползва ПИН или биометрични данни, а кодовете, които генерира са уникални с криптирана информация за всяко индивидуално плащане;
  • Не заплащате такса за активиране или използване на услугата.

 

Информацияза хардуерния токен Asset Device

 

Хардуерният токен Asset Device е електронно устройство за генериране на уникални кодове за достъп, потвърждаване на трансакциии идентификация при използване на електронните канали на банката.

Устройството се предоставя за ползване срещу такса, съгласно Тарифата за лихви, такси и комисиони и се получава само лично, във финансов център на Банката.

 

Предимства:

  • Можете да банкирате от всеки компютър, лаптоп или таблет с интернет връзка, от всяка точка на света и по всяко време при максимално ниво на сигурност;
  • Ползвате двойна степен на защита при ползване на електронните канали на банката, която се гарантира от комбинацията между ПИН на устройството, уникалният код, генериран от Asset Device и Вашето потребителско име за достъп;
  • Няма ограничение за броя на устройства за достъп до електронните канали на банката, чрез които се ползва дадения токен;
  • Възможност за блокиране и разблокиране на токена, както и за подмяна, при необходимост.

Съвети за сигурност при използване на мобилни устройства за банкиране:

 

Все по-широкото използване на смартфоните и таблетите за осъществяването на достъп до банкови услуги, предполага да се приложат и мерки за гарантиране на добро ниво на тяхната сигурност, както следва:

 

  • Защитете достъпът до Вашия смартфон с наличните средства за автентификация – пръстов отпечатък, лицево разпознаване, ПИН, шаблон за достъп или друг наличен в него и активирайте автоматичното заключване на екрана му, когато не се използва.
  • Изтегляйте приложения, включително мобилното приложение за банкиране „Asset Mobile“ само от официалните магазини за приложения – Google Play за Android и AppStore за iOS.
  • Достъпът до Asset Mobile се извършва със същото потребителско име и парола, както и за Интернет банкирането (Asset Online), като след вписване и настройка на ПИН можете да изберете да достъпвате профила си с ПИН или биометричен идентификатор (пръстов отпечатък за Android и FaceID и пръстов отпечатък за iOS). *
  • Не предоставяйте на други лица паролата или ПИН кодът си за достъп, както и не ги съхранявайте записани на хартиени носители или в електронен вид във Вашето мобилно устройство.
  • Използвайте сигурни пароли (над 8 символа, с малки и главни букви и специални символи) и ПИН, които не могат лесно да бъдат отгатнати. Не използвайте една и съща парола за достъп до системата за електронно Банкиране и за други потребителски профили;
  • Не въвеждайте паролата си за достъп/ПИН кодът в системи различни от „Asset Online“ и „Asset Mobile“, особено ако за това сте подканени с електронно съобщение. Интернешънъл Асет Банк АД не е изпращала, не изпраща и няма да изпраща непоискани електронни съобщения, с които да бъдете приканени да отворите прикачени файлове или уеб ресурси (линкове), където да въведете идентификационни данни (потребителско име и парола, номер на карта и др.) или друга лична информация;
  • Препоръчваме Ви да сменяте паролата/ПИН кодът си периодично – на не повече от три месеца, както и когато имате съмнения, че те могат да са компрометирани.
  • Не използвайте отворени и публични безжични мрежи, когато осъществявате достъп до каналите за електронно банкиране на Банката, тъй като идентификационните Ви данни могат да бъдат компрометирани;
  • Не отключвайте операционната система на Вашия смартфон (jailbreaking, rooting).
  • В случай, че сте манипулирали устройството си, чрез горепосочените методи или по друг начин, не се препоръчва да го използвате за достъп до каналите за електронно банкиране на Банката, тъй като рисковете за сигурността му се увеличават многократно;
  • Инсталирайте и поддържайте в актуално състояние лицензиран антивирусен софтуер на мобилното устройство, на което използвате „Asset Mobile“.
  • Актуализирайте редовно операционната система на мобилното си устройство, останалият системен софтуер и приложения, включително мобилното приложение за банкиране „Asset Mobile“;
  • Винаги преустановявайте сесиите си за електронно банкиране чрез бутон „Изход“;

 

Банката не носи отговорност за сигурността на устройствата на клиентите си, от които те осъществяват достъп до банкови продукти и услуги, както и не носи отговорност за финансови щети, причинени им във връзка с нарушения в сигурността на такива устройства или компрометирани клиентски профили. * Интернешънъл Асет Банк АД не съхранява и не обработва биометричните идентификатори на клиентите си.

 

Mоже да се интересувате от: